hotsport

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit"

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 3 viikkoa 2 päivää sitten #36638

• Honda11
  • Honda11 hahmo
  • POISSA
  • Tulokas
Tuli tässä mieleeni eräs asia, kun Suomen lentopallomaajoukkue ei pelaa todennäköisesti Maailman Liigassa ainakaan 2018 vuonna ja EM:n karsinnatkaan eivät menneet aivan ”putkeen”. Niin ehdotan seuraavanlaista vuosittaista lentopallo-ottelu tapahtumaa, vaikka Suomen Cup:n yhteyteen. Nykyinen lentopallo-maajoukkue vastaan, ”ei enää maajoukkueessa, vaikka taitojensa ja kuntonsa vuoksi sinne kuuluisi pelaajat ja vastaavat”. Aivan samalla periaatteella, kuin pesäpallossa vuotuinen Itä-Länsi ottelu? Minä rohkenen väittää, että näistä ” ei maajoukkueessa juuri nyt”olevista pelaajista muodostettu joukkue voittaisi melko helposti nykyisen maajoukkueen vielä. Turnauksessa löytyisi vielä maajoukkuekelpoisia pelaajia, jotka peliesityksellään näyttäisi vielä taitonsa ” kouluttamalla” nykyistä maajoukkuetta. Minä ”kasaan” tässä itse nimeämällä seuraavat pelaajat kyseiseen turnaukseen:
Matti Oivanen, Eemeli Kouki, Jesse Mäntylä, Urpo Sivula, Mikko Esko, Olli Kunnari, Jukka Lehtonen, Matti Hietanen, Mikko Oivanen, Konstantin Shumov ja Samuli Kaislasalo.

Eräs lentopallofani

Muokkaisin vielä tämän päivän lentopallo-maajoukuetta seuraavasti: Suomen lentopallomaajoukkue on liian lyhyt kansainvälisille markkinoille, joten vaihtaisin sieltä pois: Anssi Hakala, Jani Sippola ja varauksella Markus Kaurto > pelaa joskus hyvin. Me tarvitsemme lisää muutamia reilusti yli kaksimetrisiä pelaajia sisään joukkueeseen. Ottakaa kantaa?
Viimeksi muokattu: 1 viikko 3 päivää sitten : Honda11. Syy: Nykyinen Lentopallomaajoukkue 2017
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 3 viikkoa 2 päivää sitten #36639

• fiftie
  • fiftie hahmo
  • POISSA
  • Platinajäsen
  • Vastaanotettu kiitos 123
Ja paskat kyllä mitään kouluttais nykyistä maajoukkuetta.

Tuosta ryhmästä minä ottaisin maajoukkueeseen mukaan: Mikko Eskon, sekä Olli Kunnarin, jos haluaisivat tulla pelaamaan. Sivula voisi myös tulla mahdollisesti mukaan. Muut jäis suosiolla kotiin. Toki Samuli Kaislasalo tulevaisuudessa voi hyvinkin olla mukana, minunkin papereissa.

Joukkuepalloilussa on muutenkin kyse siitä, että valitaan mukaan paras joukkue, eikä parhaat yksilöt. Tällä en nyt ota kantaa siihen, että ketkä kuuluu tähän "parhaaseen joukkueeseen", tuli vain mieleen sanoa tämä asia.
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 2 päivää sitten : fiftie.

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 3 viikkoa 2 päivää sitten #36640

• Honda11
  • Honda11 hahmo
  • POISSA
  • Tulokas
Ei tästä tarvitse heti vetää "hernettä nenään", jos tekee uusia avauksia lentopallon eteen? On tässä yksilölläkin jotain näyttöä. Heti kun Mikko Esko tuli "väliaikaiseksi" passariksi maajoukkueeseen, niin joukkue meni heilahtamalla ensivuoden MM-kilpailuihin 2018.

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 3 viikkoa 2 päivää sitten #36641

• fiftie
  • fiftie hahmo
  • POISSA
  • Platinajäsen
  • Vastaanotettu kiitos 123
Honda11 kirjoitti:
Ei tästä tarvitse heti vetää "hernettä nenään", jos tekee uusia avauksia lentopallon eteen? On tässä yksilölläkin jotain näyttöä. Heti kun Mikko Esko tuli "väliaikaiseksi" passariksi maajoukkueeseen, niin joukkue meni heilahtamalla ensivuoden MM-kilpailuihin 2018.

En minä ainakaan "hernettä nenään" oo vetäny. :) Mikko Esko ois toki toisena passarina, mutta kun mies ei itse halua tulla, niin paha häntä on väkisinkään ottaa mukaan. :)

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 2 viikkoa 6 päivää sitten #36710

• varajäsen
  • varajäsen hahmo
  • POISSA
  • Platinajäsen
  • Vastaanotettu kiitos 380
minun veteraanit "joukkue" olisi seuraava: Kalin, Juvonen, Parkkali, Juntura, Savio, Toppari, Mattila, Mutka, Rotinen, Liukkonen, Leppänen ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jussi Juonio

Lentopallo maajoukkue vs "veteraanit" 2 viikkoa 6 päivää sitten #36712

• Jr-
  • Jr- hahmo
  • POISSA
  • Kultajäsen
  • Vastaanotettu kiitos 227
Seurat varmana päättävät mielellään pelaajat höntsäämään Suomeen kesken kiivaimman kauden....

No kiva ajatus silti.
Sivu luotiin ajassa: 0.166 sekuntia